Alla inlägg under december 2010

Av Camilla - 9 december 2010 14:00

Sitter på jobbet å lyssnar halvt om halvt på mattläggarn som e här å pratar på värre än värst.Slutar iallafall snart,två timmar kvar sen ska man hem å byta om å åka till hästen direkt:-)Longerade henne på åkern igår. Första fem minuterna sprang hon ba som ett tok å sparkade å hade sig,men när hon sprungit av sig å lyssnade någorlunda så gick de riktigt bra. Jag fick henne tom att stanna två ggr på komando:-P haha Såg bio i förrgår 'next three days' tyckte den va riktigt bra med ett bra slut oxå;-) igår såg vi 'the town' den va oxå bra somnade inte ifrån den iaf även fast man va trött:-PNej nu ska man återgå till att lyssna på pratgubben,undra om han e mytoman?

Av Camilla - 1 december 2010 20:37

Idag har bara varit en helt vanlig dag utan något speciellt,

For till jobbet,-målade tak hela dagen- for hem från jobbet, till hästen, sitter nu hemma i soffan

Eller jo, åt lunch med Tres på 57:an.

 Efter jobbet kom mormor å morfar förbi å hälsade på å kollade in stolarna vi fick av dom i tidig julklapp.

Sen glömde jag hjälmen när jag va ute å red- DEt händer inte ofta! måste varit föratt jag hade pannbandet på mig och lurade väl mig själv på nåt sätt, märkte det iaf efter vi ridit en bit men ides inte vända om då.



Presentation

Senaste inläggen

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards