Alla inlägg under juni 2012

Av Camilla - 16 juni 2012 15:07

Helvete.men wtf visste det nog ändå.iallafall hade jag och sandra riktigt trevlig kväll igår.först åt vi kina buffé tills jag trodde jag skulle spricka.sen gick vi vidare tc och tog några öl och snackade massa skit. Saknar verkligen att ha henne här hemma, fan min äldsta vän! Men men:-) Nu har jag tvättat några maskiner och ska fara till stallet. Ikväll blir det ute servering igen fast med jess som kom hem från en månad i thailand:-) blir iaf lugnt och skötsamt.det är ju en dag imorgon oxå!

Av Camilla - 12 juni 2012 21:12

Äntligen kom pannbandet:-D hon blev sååå fin <3

Det är ett Glengordon Ariel och ja, jag är supernöjd! hihii

Av Camilla - 10 juni 2012 11:38

Härliga helg:-) i fredags blev det party med annika och Tres, riktigt rolig kväll!:-D på lördagen blev det ordentlig sovmorgon sen stallet. morsan jobbar i helgen så jag har fender oxå. Gick på hans dagliga promenad och han skötte sig kanon-inga frispel;-) kreta fick en skritt tur runt byn. Byggde även upp en liten hage åt fender så han ska få börja gå ut lite äntligen:-) hade honom där imorse medans jag pysslade på med allt annat. nöjdaste killen i världen var han:-D Nu blir det mat till mig själv, sen fara och shoppa mat till hästarna!Hittade igen pannbandet jag velat ha till Kreta, som varit slut typ överallt!Beställde iaf det direkt och hoppas det kommer i början av veckan:-D

 
Av Camilla - 6 juni 2012 15:35

Varit nere på stan med Tres, åt mjukglass och såg nå fitness tävling. Sen gick vi vidare och åkte en karusell och såklart blev det sockervadd innan hemfärd.Nu blir det mys med kisse innan stallet:-)

 
Av Camilla - 6 juni 2012 12:20

Nationaldagen idag. riktigt skönt å vara ledig mitt i veckan. fast lite skumt känns det ändå! haha:)

Ska iaf ner på stan med Tres snart. Måste in på banken å lösa in en checkgrej som visst går ut imorrn:O sen ikväll blir det hoppträning som vanligt på onsdagar;)


Hoppas hon blivit som vanligt nu igen.. Hon har vart super brunstig och inte alls på humör för nåt. Tävlingen som var i helgen på hippo blev ju inte som jag tänkte direkt. skulle rida 1m,110 på lördan å 110 på söndagen.. Men på träningen förra onsdagen insåg jag att tävlingen kanske inte skulle bli av. Inte lönt å bråka med henne på tävlingsbanan då det inte ger nånting. på träning kan man ju ta igenom saker på ett annat sätt.

Aaa Hur som helst, jag packade in hästen å hoppades på det bästa på lördag morgonen.. framhoppniongen skötte hon sig fint på.. och dom tre första hindren..seen när jag skulle som svänga henne blev hon lite förbannad typ och började stanna å hoppa i sidled å sparka åt skänkeln å helvete. så då var det bara att få henne framåt igen och gå ut från banan, packa in i transporten å köra hem henne igen.

Är ändå 'glad' att hon visade hur tjurbrunstig hon var redan i onsdags så jag hade en plan och var förberedd på det :O


Hoppas iaf hon e gladare nu:P haha På fredag tar iaf jag å annika med kreta å cornelia till hipposkogen för å skutta runt lite på hindren där. Det har kreta aldrig gjort så blir kul å se vad hon tycker om det:D

Presentation

Senaste inläggen

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards