Direktlänk till inlägg 12 juli 2012

norge

Av Camilla - 12 juli 2012 14:40

Så börjar roadtrippen närma sig hemåt. Är just nu i norge hos matilda,hon slutar jobbet snart och då rullar vi mot sverige och ikea, sen östersund och dumpar anna där.seeen går bilen hem till umeå med mig å matilda. saknar djuren mina-Kisse hämtar jag hem direkt å hästen far jag väl upp å hälsar på nån dag i veckan.sen hämtar jag hem henne om inte alltför länge:-) wiie då är min lilla familj på sin rätta plats igen:-) hihi nu hoppas jag bara resten av semestern får bättre väder, regn är ju inte alltför skoj varenda dag=-O

Den här lilla saken fick man turen att träffa på resan-star heter hon:-) blev lite sugen på en själv, riktigt rolig känsla när den kramar sig fast och ålade sig fram på armen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 1 maj 2014 17:47

ja så är det 1:a maj. ledig mitt i veckan är ju inte helt fel:-D dock inte bästa vädret idag..red runt ängarna me Hanna på förmiddan. velade om jag skulle ta jacka eller inte, det blev utan och det var helt fel val, frös som tusan! men hästarna var ...

Av Camilla - 27 april 2013 09:11

frukoooost!:-D

Av Camilla - 18 september 2012 19:56

Sådärja då var Kretas första(och förhoppningsvis sista!) ATG besök gjort. Iallafall så hon gjorde ju som sagt illa sig på benet i somras på betet. Hon har därefter varit som tjock i benet men aldrig vart halt(förutom då såren på benen var nygjorda)...

Av Camilla - 1 september 2012 19:25

Idag tävlade jag Jenny's Bianca(Preili). Red 1m och 110 Tur hon e så snäll å okomplicerad!   Verkligen skitväder hela dagen, ösregnat ända sen igår så banorna var verkligen BLÖTA! många som slirade till lite ibland men som tur va gick ingen omk...

Av Camilla - 13 augusti 2012 09:35

Så är man redan inne på andra veckan efter semestern. Hoppas veckan går fort. Men det brukar dom ju göra, för det mesta iaf. I helgen har jag bara slappat och vart hos hästen. I fredags var jag in och hoppade lite studs och skulle trava cavaletti...

Presentation

Senaste inläggen

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards