Alla inlägg under maj 2011

Av Camilla - 31 maj 2011 22:01

Kreta är så sööt. Haha för nå dagar sen när jag stog och betade henne så la hon sig ju ner och rullade några "tusen" varv! och idag-Igen! fast bara ett varv haha sen-dessutom!- innan hon reste sig upp passade hon på att ta en tugga gräs! hon är ju för flummig ibland! försökte hinna få upp kameran men hann tyvärr inte!:/


För övrigt så var hon superfin under ridturen idag! avslappnad och väldigt rund i galoppen. sen red vi igenom skogen hemåt-på nån stig. DET tycker hon är superspännande! läskiga stenar och å andra hemskheter kryllar det ju av där i storskogen! haha sötisen<3


Och nu har jag just duschat å väntar på morsan som ska byta bil med mej..eller rättare sagt-Byta tillbax, så jag får min. aaningens svårt att dra in hästen till träningen imorrn utan bil me kula;)

Av Camilla - 31 maj 2011 18:18

Idag efter jobbet kom mormor å morfar hit å hälsade på en sväng. Mormor hade tagit med sig rabarberkräm till mej åsså sockerkaka:D wiie lite bortskämd får man väl vara ibland;D


Åt iaf pääärbullah till midda nyss. Sen vetni!SEN typ när sockerkakan e slutt-då bilre annan föda i dethär huset hade jag tänkt mej. måste ta tag i matdelen. det kanske inte är helt rätt att leva på oboy å mackor varenda dag typ dom flesta målen?:P hahaa


Nej nu-Stallet:D

Av Camilla - 30 maj 2011 22:30

Kreta skötte sig bara fint idag under skoningen-tackålov! hon har ju vilat hela helgen å då vet man aldrig om alla skruvar e på plats:P haha!

Red iallafall ut me Malin efteråt. Kreta var lugn och väldigt avslappnad:) min fiiina<3


Nu har jag diskat undan det sista och hett majskorvarna på kokning.. MUMS:D

 

Av Camilla - 30 maj 2011 17:00

Vissa dagar på jobbet går faktikst riktigt fort, idag var en sån dag. Gu har skrattat så tårarna spruta mer än en gång! Och FY på wolff för att han lurade mej nå så jävulskt! skämmes!


Iallafall på fikat blev det ett snyggt torn-fattar inte att det stod upp me tanke på hur snett de va! haha

 

Så nu har jag snabbstädat lite här hemma. ska fortsätta ikväll då jag kommer hem från hästen-Mormor å morfar sku kika förbi imorrn å då kan de ju inte se ut hur som helst:P haha!

Åå Kreta ska få nya dojjor idag:D finally!

Av Camilla - 29 maj 2011 18:49

  såhär fint blev det på spisen, kan lova att det är mycket mer spill som inte syns med på bilden!


  hehe en av presenterna Jess fick:P hahaha



Oooch jag har typ världens sötaste bakgrund på datorn!! och ja-jag älskar verkligen B&J!!!

 


hihi nepp nu ska jag pallra mej till hästen:D


ÅåååjagvillhamarängswissNU!

Av Camilla - 29 maj 2011 14:48

Idag lär det inte bli mycket gjort. jag går till frysen å hämtar is med jämna mellanrum. men thats it.

Ska iallafall till hästen ikväll. Hoppas regnet avtagit tills dess oxå! Torkarna på morsans bil är inte nå att hurra över:S

Undra om man har samlat ork till en till dusch snart?

Is

Av Camilla - 29 maj 2011 14:46

Typ det bästa jag vet när man är bakis är att äta på isbitar! <3

Av Camilla - 29 maj 2011 12:15

Ja alltså. igår va då en riktigt skoj kväll måst ja säga! Kanske en aningens för mycket alkoholintag, meen man lever bara en gång!? Känner mig iallafall mest döende idag. Känns riiktigt skönt å veta att de blir nyktert en bra tid framöver iaf!:)

Lagade iallafall pyttipanna när jag kom hem inatt. köket ser ut som en svinstia. tror de mesta av pytten ligger på golvet och spisen-inte i pannan. hejja camilla.

lite random bilder från igår dådå:)


                                          


Presentation

Senaste inläggen

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards