Alla inlägg under juli 2012

Av Camilla - 24 juli 2012 00:27

seriöst, dehär måste vara klart sämsta sommaren.regn nästan varenda dag!sjukt trist faktiskt. Men det är ju bara att gilla läget.
Idag såg jag iaf klart s3 av sons of anarchy-den är så sjukt bra:-D sen blev det en sväng till hippo och frisera fenders man.höll sen morsan sällskap när hon badade honom och sen tog vi en promenad och visade han hopp och dressyrbanan. Förutom hindren på hoppbanan var dressyrbanan läskigast. haha verkligen lovande:-P

For sen till kreta,tvättade och smorde såren på benet. Ni som haft en häst som fastnat i tråden med benet kanske kan gissa hur det ungefär ser ut. Hatar sår å helvete på sommaren med alla äckel flugor! Då önskar man faktiskt snö för en gångs skull:-P
Det blev iaf en promenad för henne oxå. Alla hennes skor glappar, men tror jag låter benet läka lite mer så hon inte ömmar när hovslagarn ska hålla på:-)

Nu ska jag försöka joina kissen och soova så inte dygnet blir helt fel vänt!
ändå lite imponerande vilka sovpositioner dom små liven kan haO:-)

Av Camilla - 22 juli 2012 22:41

Igår var det fest hos jessica. Sista natten med gänget för henne på ett tag, tur sthlm inte e så svårt å ta sig till:-) riktigt rolig kväll blev det iallafall. Idag har man då varit aaaaningens seg. Men jag å Limpert käkade på max sen drog vi till kålis å hämtade hem hästarna från betet.
Så nu är äntligen älsklingsgumman min hemma:-D känns bra att kunna tvätta upp såret ordentligt och förhoppningsvis läker det foooort!

Nu ikväll ligger jag å Limpert i soffan å äter melon å ser på filmer,riktigt slappar mode:-) får se hur länge det dröjer innan nån av oss smäller av! Haha, god natt:-)

Av Camilla - 18 juli 2012 01:18

Idag har det ju faktiskt varit fint väder! Wohoooo:-D
Jag och Limpert for iaf upp till kålis och hälsade på morsan, Gerre å hästarna. vi for en sväng till trehörningen för ett bad.iskallt och jag tänkte bara på blodiglar,dessutom var det en gädda där som vi såg på riktigt, så jag blev handdukshållare åt Limpert å Gerre:-P
iallafall lite kliande på hästen blev det, riktigt surt att hon gjorde illa sig här om dan så tävlingen iövik får jag stå över:-\ men inte så mkt att göra åt.tur det kommer fler nu ett tag framåt:-)
Grillat bjöds det oxå på och melon, jordgubbar å glass:-D wiie

Äntligen har jag oxå fått upp balkongbordet här hemma.nu saknas bara nån typ vaxduk å he på för skivan är gammal och inte så snygg.

Nu väntar sängen så man tar sig upp i tid, imorrn blir det bettnäs bara solen håller sig framme.

Av Camilla - 14 juli 2012 10:45

Så är man hemma igen, eller kom hem igår. Kändes fint att jag lämnade lgh städad kan jag lova! var iaf duktig och packade upp allt direkt jag kom hem å bokade tvättstugan. Sen for jag förbi mormorf å hämtade hem kisse:-) somnade tiidiigt och idag blir det nog mest att vara hemma och slappa. känna lugnet:-) fast man vet ju aldrig rätt som det är e man ute å ränner:-P

Av Camilla - 12 juli 2012 14:40

Så börjar roadtrippen närma sig hemåt. Är just nu i norge hos matilda,hon slutar jobbet snart och då rullar vi mot sverige och ikea, sen östersund och dumpar anna där.seeen går bilen hem till umeå med mig å matilda. saknar djuren mina-Kisse hämtar jag hem direkt å hästen far jag väl upp å hälsar på nån dag i veckan.sen hämtar jag hem henne om inte alltför länge:-) wiie då är min lilla familj på sin rätta plats igen:-) hihi nu hoppas jag bara resten av semestern får bättre väder, regn är ju inte alltför skoj varenda dag=-O

Den här lilla saken fick man turen att träffa på resan-star heter hon:-) blev lite sugen på en själv, riktigt rolig känsla när den kramar sig fast och ålade sig fram på armen.

Presentation

Senaste inläggen

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards