Alla inlägg under augusti 2012

Av Camilla - 13 augusti 2012 09:35

Så är man redan inne på andra veckan efter semestern. Hoppas veckan går fort. Men det brukar dom ju göra, för det mesta iaf.

I helgen har jag bara slappat och vart hos hästen.
I fredags var jag in och hoppade lite studs och skulle trava cavaletti. Fick lägga ner cavaletti försöket då jag tjatat henne över nån gång..det ville hon verkligen inte den dan, däremot studsen gick galant:-)
På lördagen blev det lugnt för henne. Liten mini promenad. på söndagen red vi till botnia, sådär lagomt galopparbete i backar dit upp ett varv då hon inte e helt i kondis än:-)

Efter stallet på fredan å lördan blev det serie, såg rätt mkt av the big bang theory. Började från första säsongen iaf, lättsamt och roligt:-P
haha!igår kom Limpert å vi fortsatte se våran nya beroende serie, once upon a time. Den e så sjukt bra:-D problemet e bara att lyckas stänga av å hoppa isäng i någorlunda vettig tid:-P
Så alltså kan man ju säga att jag haft en sjukt lugn slapparhelg. Helt lagomt efter första jobbveckan.

Ändå sjukt att redan förra måndagen när man stod på jobbet igen så kändes det inte som att man varit borta längre än typ en långhelg, såndär helg när torsdagen är en röd dag å fredan en klämdag! iallafall summasumarum, Fyra veckor går verkligen fort!

Av Camilla - 3 augusti 2012 11:34

Igår var en rätt slapp dag. Limpert sov här och vi gjorde scones till frukost.vid lunch for hon till stallet och jag målade naglarna haha:-)

For till kreta sen, där vi fick besök av Nicklas. han vågade sig upp på hästryggen tillåme, han fick åka en liten sväng sen var han nog rätt nöjd =livrädd kille ;-)
Efter det bjöd morsan på middag,västerbottens paj-gött:-D

Sen blev det Surf för min del. Vi fixade med hinderstöden. Alla fick nya skenor till andra skållor och även flagghållare sattes på plats.
Väl hemma slocknade jag rätt tidigt men har vaknat flera ggr under natten,.ville verkligen inte försova mej till tvätt tiden i morse. (missar man en tid är det ca två veckors väntetid innan någon ny tid som kanske passar e ledig)

Bild på ryttarn;-)

Presentation

Senaste inläggen

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards