Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Bästa humöret!

Av Camilla - 28 april 2011 16:23

ÅÅÅ är på bästa humöret på länge idag! Helt utan anledning dessutom! Helt underbart!:D Måste nog vara tackvare vädret! Jobbet gick fortare än fortast, stod och målade fönster i solen, hur hälrligt som helst även om man blir bländad ibland:P

Haha gick ut och satte mej i solen på lunchen-huuur skönt som helst. Tills en gubbe/tant? kom och bar ut en stol och satt sej breve mej.Då vart det inte tyst mer än 10 sekunder tills det var dags att återgå till jobbet! haha roliga gamlingar ibland:P

Imorrn blir det cykeln till jobbet! Sommarprojektet Brage drar igång då..så där lär jag väl spendera största delen av den här somamren. Stort as till hus som är målat i linoljefärg så vi ska först he på färgborttagningsmedel-plasta in-skrapa ner-tvätta av-måla 3 varv med ny linoljefärg. i fjol gjorde vi ena gaveln på huset och jag kan väl säga att det tog en hel del tid-speciellt skrapningen då huset ska bli så gott som trärent.


Och nu väntar jag på potatisbullarna som är i ugnen,5 minuter kvar. Sen blir det middag och efter det stallet. ska smörja upp alla grejer inför helgen och imorrn ska Kreta få sig ett bad. Hon är såå lortig! gått ute i geggan å sanden 2 veckor utan täcke och det GÅR inte att borsta bort allt!! helt omöjligt!


Hon ska iallafall få badas och se relativt presentabel ut i helgen då det är hoppträning för Nizar igen!

Förhoppnigen för den här helgen är lite delade.

-Sjävklart vill jag att det ska gå superbra!

-MEN samtidigt vill jag att hon ska visa sin "tjuriga" sida så han kanske kan hjälpa mej att komma på något sätt som funkar i såna lägen!!

---Så alltså, kanske jag hoppas på en riktigt bra helg där hon kanske visar lite av sin tjurighet i lagom dos och att vi kan lösa det på något bra sätt;D


Nu..MAT:D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 1 maj 2014 17:47

ja så är det 1:a maj. ledig mitt i veckan är ju inte helt fel:-D dock inte bästa vädret idag..red runt ängarna me Hanna på förmiddan. velade om jag skulle ta jacka eller inte, det blev utan och det var helt fel val, frös som tusan! men hästarna var ...

Av Camilla - 27 april 2013 09:11

frukoooost!:-D

Av Camilla - 18 september 2012 19:56

Sådärja då var Kretas första(och förhoppningsvis sista!) ATG besök gjort. Iallafall så hon gjorde ju som sagt illa sig på benet i somras på betet. Hon har därefter varit som tjock i benet men aldrig vart halt(förutom då såren på benen var nygjorda)...

Av Camilla - 1 september 2012 19:25

Idag tävlade jag Jenny's Bianca(Preili). Red 1m och 110 Tur hon e så snäll å okomplicerad!   Verkligen skitväder hela dagen, ösregnat ända sen igår så banorna var verkligen BLÖTA! många som slirade till lite ibland men som tur va gick ingen omk...

Av Camilla - 13 augusti 2012 09:35

Så är man redan inne på andra veckan efter semestern. Hoppas veckan går fort. Men det brukar dom ju göra, för det mesta iaf. I helgen har jag bara slappat och vart hos hästen. I fredags var jag in och hoppade lite studs och skulle trava cavaletti...

Ovido - Quiz & Flashcards